مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 اردیبهشت 1400 ساعت 05:552021-05-15اقتصادي

دامنه نوسان بورس از امروز تغییر کرد


طبق مصوبه سازمان بورس و اوراق بهادار از امروز (شنبه 25 اردیبهشت) دامنه نوسان بورس به مثبت و منفی پنج درصد تغییر پیدا کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبورس تابناک ، مصوبه شورای عالی بورس مبنی بر افزایش تدریجی و پیرو مطالعات بود که در این راستا هفته گذشته و در جلسه (19 اردیبهشت ماه) هیات مدیره سازمان بورس و اوراق بهادار در خصوص متقارن سازی دامنه در همین مقطع و سپس افزایش تدریجی دامنه به صورت متقارن تصمیم گرفت و قرار بر این شد تا تغییر دوباره دامنه نوسان از امروز (25 اردیبهشت ماه) به مرحله اجرا برسد.

از همین رو دامنه نوسان به جای مثبت 6 و منفی سه به مثبت و منفی پنج تغییر یافت و اعلام شد که در آینده با رصد شرایط بازار نسبت به افزایش دامنه اقدام خواهد شد.

همچنین درخصوص دامنه نوسان و حجم مبنا در بورس اوراق بهادار تهران و فرابورس ایران مقرر شد از امروز (شنبه) حداقل ارزش مبنا در حجم مبنا برای همه نمادهای معاملاتی سهام بورس اوراق بهادار تهران، بازار اول و دوم فرابورس ایران به 15 میلیارد ریال و همچنین این مقدار در خصوص بازار پایه تابلوهای زرد، نارنجی و قرمز به ترتیب 10 میلیارد، 5 میلیارد و 2.

5 میلیارد ریال تغییر یابد.

با شتاب گرفتن روند نزولی شاخص بورس، تصمیمات مهمی از سوی مسوولان حاضر در بازار سرمایه برای کاهش نوسان های ایجاد شده در بازار، کاهش ترس سهامدارا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دامنه نوسان بورس از امروز تغییر کرد

دامنه نوسان بورس از امروز تغییر کرد