مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 اردیبهشت 1400 ساعت 05:502021-05-15اقتصادي

پلمب یک واحد تولید و فروش داروهای دامی تقلبی و غیر مجاز در تبریز


مدیرکل دامپزشکی آذربایجان شرقی گفت: یک واحد تولید و فروش داروهای دامی تقلبی و غیر مجاز در تبریز کشف و پلمب شد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرکل دامپزشکی آذربایجان شرقی گفت: یک واحد تولید و فروش داروهای دامی تقلبی و غیر مجاز در تبریز کشف و پلمب شد.

امیر حسین بهداد در گفت وگو با خبرنگاران با اعلام این خبر اظهار کرد: یک واحد تولید و فروش غیر مجاز و تقلبی داروهای دامی اعم از خوراک، مکمل و ویتامین ها که اقدام به تولید مکمل و ویتامین های پرندگان زینتی می کرد، کشف و ضبط شد.

وی افزود: این واحد هیچ گونه پروانه فعالیت، پروانه ساخت و مجوزی برای تولید و توزیع اقلام دارویی مکشوفه اخذ نکرده بود و محل کشف داروها یک مغازه پرنده فروشی بوده که این محل نیز با دستور مراجع قضایی پلمب شد.

وی خاطرنشان کرد: طی مکاتباتی که با سازمان دامپزشکی کشور انجام دادیم تا تمامی این محصولات که به صورت گسترده پخش شده بود از کل کشور جمع آوری گردد.

بهداد از دامداران و صاحبان حیوانات و پرندگان زینتی خواست که حتما از مراکز مجاز و داروخانه های دامپزشکی که تحت نظارت دامپزشکی استان فعالیت می کنند اقدام به تهیه دارو، مکمل و سایر اقلام دارویی نمایند.

لازم به ذکر است؛ در استان 4 کارخانه و واحد تولید دارو و سرم سازی داریم که با مجوز و تحت نظارت اداره کل دامپزشکی فعالیت کرده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلمب یک واحد تولید و فروش داروهای دامی تقلبی و غیر مجاز در تبریز

پلمب یک واحد تولید و فروش داروهای دامی تقلبی و غیر مجاز در تبریز