مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 اردیبهشت 1400 ساعت 05:502021-05-15ورزشي

برگزاری طرح سرباز مهارت در پادگان شهید بیگلری مشگین شهر


معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان اردبیل گفت: سومین مرحله طرح سرباز مهارت در مرکز آموزشی شهید بیگلری مشگین شهر برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، وحید فروهر پیش ازظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سومین مرحله طرح سرباز مهارت در مرکز آموزشی شهید بیگلری مشگین شهر به همراه آزمون دوره های آموزشی این طرح برگزار شد.

وی افزود: در این مرحله سربازان وظیفه در 4 حوزه شامل کسب وکار و کارآفرینی، مهارت های زندگی، سواد مالی، سواد رسانه ای و فضای مجازی به صورت حضوری و مجازی آموزش دیده و مورد آزمون قرار گرفتند.

آموزش بیش از 1000 سرباز در اردبیل طی 2 مرحله طرح سرباز مهارت معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان اردبیل ادامه داد: طرح سرباز مهارت از سال 97 با آموزش سربازان وظیفه از آجا، ناجا و سپاه آغاز شد و اولین مرحله آن نیز در آذر 98 با آموزش 1003 سرباز وظیفه به اتمام رسید.

فروهر بیان کرد: بلافاصله مرحله دوم آن نیز شروع گردید که به خاطر شیوع ویروس کرونا با توقف همراه شد و پس از پیگیری های لازم و صدور مجوز از دانشگاه علوم پزشکی و در نتیجه شروع مجدد، در اسفند 99 با همکاری جهاد دانشگاهی استان اردبیل با آموزش 477 سرباز وظیفه به پایان رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری طرح سرباز مهارت در پادگان شهید بیگلری مشگین شهر

برگزاری طرح سرباز مهارت در پادگان شهید بیگلری مشگین شهر