مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 اردیبهشت 1400 ساعت 05:452021-05-15اجتماعي

پایش سلامت 1082 مسافر در مرز ماهیرود خراسان جنوبی


مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: از ابتدای امسال تاکنون 1082 مسافر ورودی در مرز ماهیرود توسط امدادگران جمعیت هلال احمر استان، غربالگری و پایش سلامت شده اند.

- ایسنا/خراسان جنوبی مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: از ابتدای امسال تاکنون 1082 مسافر ورودی در مرز ماهیرود توسط امدادگران جمعیت هلال احمر استان، غربالگری و پایش سلامت شده اند.

محمدرضا رضایی، امروز شنبه 25 اردیبهشت به رسانه ها اعلام کرد: طرح غربالگری کرونا و تب سنجی به منظور مقابله با شیوع ویروس کرونا در مرز ماهیرود در حال اجرا است.

وی با بیان اینکه اجرای این طرح از 25 اسفند سال گذشته آغاز شد و تا پایان اردیبهشت امسال ادامه دارد، افزود: مجموع مسافران ورودی در پایانه مرزی ماهیرود از اول فروردین امسال یک هزار و 82 نفر بوده است که همه آنان مورد غربالگری قرار گرفته اند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی افزود: 277 تست سریع و 13 مورد تست pcr در این مدت انجام شده که خوشبختانه مورد مشکوک ابتلا به کرونا تاکنون در این پایانه مرزی مشاهده نشده است.

رضایی گفت: در صورت مشاهده بیمار مبتلا به ویروس کرونا اجازه ورود به داخل کشور داده نمی شود و فرد در همان محل قرنطینه می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایش سلامت 1082 مسافر در مرز ماهیرود خراسان جنوبی

پایش سلامت 1082 مسافر در مرز ماهیرود خراسان جنوبی