مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 اردیبهشت 1400 ساعت 05:202021-05-15پزشكي

گلایه برخی جانبازان از روند تزریق واکسن کرونا


معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی البرز گفت: مراکز تزریق واکسن به جانبازان باید شماره تلفن این افراد را اخذ و زمانی که حد نصاب 9 نفر تکمیل شد، با آنها تماس بگیرند تا برای تزریق مراجعه کنند.

- ایسنا/البرز معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی البرز گفت: مراکز تزریق واکسن به جانبازان باید شماره تلفن این افراد را اخذ و زمانی که حد نصاب 9 نفر تکمیل شد، با آنها تماس بگیرند تا برای تزریق مراجعه کنند.

جواد معظمی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به گلایه برخی از جانبازان استان در خصوص ناهماهنگی برای تعیین زمان مشخص تزریق واکسن کرونا در مراکز اعلام شده و مراجعه چند باره به این مراکز، توضیح داد: برخی از نمونه های واکسن کرونا مثل اسپوتنیک به صورت آمپول و تزریق آن تک نفره است ولی برخی نمونه های دیگر به صورت ویال بوده و برای 10 نفر مورد استفاده قرار می گیرد.

وی ادامه داد: اگر واکسن ویالی کرونا متقاضی لازم را نداشته باشد و به عنوان مثال در بازه زمانی شش ساعته به دو نفر تزریق شود، دیگر قابل استفاده نیست و چاره ای جز دور ریز آن وجود ندارد.

وی توضیح داد: بر این اساس برای تزریق این نوع واکسن کارکنان مراکز بهداشت صبر می کنند تا حد نصاب 10 نفر تکمیل شود تا تزریق صورت بگیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گلایه برخی جانبازان از روند تزریق واکسن کرونا

گلایه برخی جانبازان از روند تزریق واکسن کرونا