مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 اردیبهشت 1400 ساعت 05:052021-05-15سياسي

میدان خدمت رسانی به مردم پا به پای میدان مقاومت فعال است


رییس سازمان بسیج سازندگی کشور گفت: میدان دیگری که امروز پا به پای میدان مقاومت در حال فعالیت است میدان خدمت رسانی به مردم است.

- ایسنا/گلستان رییس سازمان بسیج سازندگی کشور گفت: میدان دیگری که امروز پا به پای میدان مقاومت در حال فعالیت است میدان خدمت رسانی به مردم است.

سردار محمد زهرایی صبح امروز شنبه 25 اردیبهشت ماه در چهاردهمین رزمایش سراسری کمک مؤمنانه استان گلستان، اظهار کرد: انقلاب اسلامی برخواسته از بطن مردم است اما برخی دچار خطای محاسباتی شده و با دو قطبی سازی، جو جامعه را برهم می زنند.

وی بیان کرد: دفاع از مظلوم و ظلم ستیزی در تمام عالم دو آرمان انقلاب است و میدان مقاومت بر اساس همین دو مبنا در منطقه شکل گرفت.

نفس زکیه میدان مقاومت شهید سلیمانی بود و اکنون نیز یاران او میدان دار این موج عظیم در منطقه هستند.

رییس سازمان بسیج سازندگی افزود: هرکدام از ما اگر از حضور در میدان مقاومت جاماندیم امروز فرصت داریم در میدان خدمت رسانی باشیم.

زهرایی گفت: همه باید بدانیم در میدان خدمت رسانی اگر میلیون ها بسته کمک معیشتی و هزاران جهیزیه توزیع کردیم اما بصیرت نداشته باشیم، کارمان ناقص است.

وی خاطرنشان کرد: 200 واحد مسکن محرومینی که در گلستان کلنگ زدنی شده بود، ظرف 3 ماه با سرعت و کیفیت و با هزینه کمتر به اتمام رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میدان خدمت رسانی به مردم پا به پای میدان مقاومت فعال است

میدان خدمت رسانی به مردم پا به پای میدان مقاومت فعال است