مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 اردیبهشت 1400 ساعت 05:052021-05-15سياسي

متصرفین اراضی ملی در سنندج به دام قانون افتادند


سرپرست معاونت املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی کردستان با اشاره به رفع تصرف حجم زیادی اراضی ملی در منطقه سرنجیانه سنندج، گفت : برای حفظ و نگهداری از اراضی ملی از همه ظرفیت های قانونی استفاده خواهیم کرد.

-  هیمن محمدی بهرام  درگفت وگو باخبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: با همکاری ادارات نظارتی 10ها هکتاراز اراضی ملی که در محدوده  سرنجیانه توسط افراد سودجو تصرف گردیده و به قطعات کوچک تقسیم و در آن نهال کاری و ساختمان نیز بنا شده بود،  پس از شناسایی و انجام هماهنگی های لازم با مراجع قضایی و انتظامی،  رفع تصرف و ابنیه ساخته شده نیز قلع و قمع گردیده و ملک به حالت اولیه بازگردانده شد.

  وی با تاکید براینکه مراحل طرح شکایت از متصرفان مذکور و تشکیل پرونده قضایی برای این افراد در حال انجام است، خاطرنشان کرد: تلاش های انجام گرفته در سال های گذشته در راستای حراست از اراضی ملی با اقداماتی همچون شناسایی اراضی ملی،  رفع تصرفات، دریافت سند و تبدیل اسناد دفترچه ای به تک برگ قابل ملاحظه است و این روند امسال نیز با جدیت و پشتکار هر چه تمامتر دنبال می شود.

وی ادامه داد: اداره کل راه و شهرسازی کردستان هم در ستاد و هم در شهرستانها از ظرفیت های مناسب کارشناسی برخوردا ر است و با توجه به اهمیت اراضی ملی به عنوان سرمایه های ارزشمند، از تمام ظرف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

متصرفین اراضی ملی در سنندج به دام قانون افتادند

متصرفین اراضی ملی در سنندج به دام قانون افتادند