مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 اردیبهشت 1400 ساعت 05:002021-05-15پزشكي

دو عامل موثر در افزایش سالک از منظر رییس دانشگاه علوم پزشکی


 رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی سمنان از به ترسالی و حذف سمپاشی باغات به دلیل انجام اقدامات ارگانیک به عنوان دو عامل موثر در افزایش سالک در طی سالیان اخیر در شهرستان دامغان نام برد.

- ایسنا/سمنان  رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی سمنان از به ترسالی و حذف سمپاشی باغات به دلیل انجام اقدامات ارگانیک به عنوان دو عامل موثر در افزایش سالک در طی سالیان اخیر در شهرستان دامغان نام برد.

دکتر نوید دانایی در نشست بررسی زیرساخت های درمانی دامغان از این شهرستان به عنوان یکی از کانون های سالک در کشور نام برد و اظهار کرد: امسال با الگوبرداری از کرونا و با هماهنگی با معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار، قرارگاه مبارزه با سالک به ریاست فرماندار دامغان ایجاد و تقسیم بندی امور به انجام رسیده است.

وی ادامه داد: بر اساس تقسیم بندی انجام شده در قرارگاه مبارزه با سالک ، مسئولیت آموزش عمومی مردم، درمان و بیماریابی به دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی سمنان واگذار شده است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی سمنان با اشاره به برخی گلایه های مسوولان دامغانی در خصوص زیرساخت های درمانی این شهرستان افزود: خدمات رسانی در حوزه بهداشت و درمان در شهرستان دامغان حاصل تلاش یک تیم بزرگ می باشد که در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دو عامل موثر در افزایش سالک از منظر رییس دانشگاه علوم پزشکی

دو عامل موثر در افزایش سالک از منظر رییس دانشگاه علوم پزشکی