مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 اردیبهشت 1400 ساعت 04:552021-05-15اقتصادي

مصرف 10 درصد برق کرمانشاه توسط چاه های آب کشاورزی کرمانشاه


مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه به وجود یک هزار و 960 حلقه چاه کشاورزی در استان اشاره کرد و گفت: حدود 10 درصد مصرف استان از چاه های کشاورزی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، امیدعلی مرآتی امروز در جمع اصحاب رسانه با توجه به کاهش نزولات جوی به مقدار 34 درصد، افزایش و رشد مصرف برق به مقدار 20 درصد نسبت به سال گذشته و در ضمن شروع زود هنگام گرما از هم استانی درخواست کرد در راستای جلوگیری از خاموشی های ناخواسته مدیریت شبکه برق را یاری کنند.

وی از وجود حدود 670 هزار مشترک خانگی برق در کرمانشاه یاد کرد و افزود: اگر هر خانوار در طول روز یک لامپ 9 واتی خاموش کند، حدود 5.

5 مگاوات یعنی مصرفی به اندازه یک کارخانه سیمان صرفه جویی انجام خواهد شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه مصرف برق در ایران را 3.

5 برابر استاندار جهانی اعلام کرد و گفت: حتی المقدور برای صرفه جویی در مصرف برق باید با خاموش کردن لامپ های اضافی در طول روز از نور طبیعی استفاده کنیم و همچنین از لوازم پرمصرف در ساعات پیک مصرف استفاده نکنیم.

وی به وجود یک هزار و 960 حلقه چاه کشاورزی در استان اشاره و تصریح کرد: حدود 10 درصد مصرف استان(84 مگاوات) از چاه های کشاورزی است که اگر همکاری داشته باشند ما کمترین خاموشی ر ا به صنعت خواهیم داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصرف 10 درصد برق کرمانشاه توسط چاه های آب کشاورزی کرمانشاه

مصرف 10 درصد برق کرمانشاه توسط چاه های آب کشاورزی کرمانشاه