مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 اردیبهشت 1400 ساعت 04:502021-05-15سياسي

اپلیکیشن گمگشته در شیراز رونمایی شد/ گمگشته؛ موثر در پیشگیری از اتلاف هزینه و زمان


مسئول مدرسه علمیه منصوریه در آیین رونمایی از اپلیکیشن گمگشته گفت: این اپلیکشن، حلقه وصلی میان گمشده ها و پیداشده ها است که امیدواریم بتواند از اتلاف مال و زمان جلوگیری کند همچنین مسائل دیون شرعی را رعایت کرده تا به صاحبان آنها برگردانده شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، آیت الله علیرضا حدائق در آیین رونمایی از اپلیکیشن گمگشته با اشاره به روایتی از امام صادق(ع) اظهار کرد: دو صفت است که بالاتر از این ها ویژگی و صفتی در منزلت وجود ندارد؛ نخست از این ویژگی ها اعتقاد به پروردگار است همچنین از ویژگی های ماه رمضان نیز تقویت ایمان بوده که انسان ها باید از این فرصت استفاده کنند، کما اینکه قرآن کریم نیز می فرماید دستاورد روزه داری، قوی شدن از نظر باورهای اعتقادی است.

وی در ادامه با بیان اینکه ارزش انسان ها به ایمان است، اضافه کرد: متاسفانه نوع آسیب هایی که دنیای بشر متوجه می شود از ضعف ایمان است، هر جا با تضییع حقوق مردم و دیگر موارد رو به رو می شویم متوجه می شویم که بخشی از آن از بی ایمانی است، هیچ وقت خانواده ای که دو طرف آن دارای ایمان باشند از یکدیگر جدا نمی شوند.

مسئول مدرسه علمیه منصوریه بیان کرد: دومین موردی که امام صادق(ع) می فرماید جزو عالی ترین صفت ها است رسیدن خیر انسان به جامعه است که بسیار ارزشمند است، ایمان به خدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اپلیکیشن گمگشته در شیراز رونمایی شد/ گمگشته؛ موثر در پیشگیری از اتلاف هزینه و زمان

اپلیکیشن گمگشته در شیراز رونمایی شد/ گمگشته؛ موثر در پیشگیری از اتلاف هزینه و زمان