مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 اردیبهشت 1400 ساعت 04:502021-05-15ورزشي

خوزستان به دنبال دریافت مجوز باشگاه موج سواری


سرپرست انجمن های ورزشی خوزستان گفت: به دنبال دریافت مجوزهای لازم برای احداث باشگاه موج سواری در استان هستیم و مقرر شد فدراسیون نیز در بحث معرفی سرمایه گذار به ما کمک کند.

- هومن خدری در گفت وگو با ایسنا با اشاره به جلسه اش با دبیر فدراسیون انجمن های ورزشی، اظهارکرد: باتوجه به زیرساخت آبی در استان و فضای مناسب برای فعال کردن رشته های آبی، مقرر شد راه اندازی کمیته های هیات انجمن های ورزشی که در استان خوزستان غیرفعال بوده اند، مدنظر قرار گرفته و کار برای فعال شدن این رشته ها رصد شود.

وی بیان کرد: همچنین در این جلسه درباره گرفتن میزبانی های مسابقات انتخابی تیم ملی و برگزاری دورهای مربیگری و داوری بین المللی به صحبت پرداختیم و فدراسیون نیز موافقت شفاهی خود را برای برگزاری مسابقات تیم ملی در رشته های دارت و موج سواری اسپوکس را خوزستان اعلام کرد.

در مجموع فدراسیون انجمن های ورزشی با برگزاری چند رویداد بزرگ در خوزستان موافقت کرد.

سرپرست انجمن های ورزشی خوزستان گفت: خود من نیز چند طرح برای رشته های موج سواری مدنظر داشتم که مقرر شد، طرح های توجیهی را از انجمن موج سواری فدراسیون دریافت کنیم.

حتی اعلام شد استان خوزستان مجوزهای لازم برای احداث باشگاه موج سوازی را بگیرد و ما نیز به دنبال این مهم هستیم و قرار بر این شد که فدراسیون نیز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خوزستان به دنبال دریافت مجوز باشگاه موج سواری

خوزستان به دنبال دریافت مجوز باشگاه موج سواری