مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 اردیبهشت 1400 ساعت 04:502021-05-15پزشكي

مراجعه روزانه 1700 مورد مشکوک کرونا به بیمارستان های البرز


سخنگوی ستاد کرونای دانشگاه علوم پزشکی البرز گفت: در حال حاضر وضعیت با ثباتی را در استان تجربه می کنیم و امیدواریم با رعایت بیشتر مردم، سیر نزولی ابتلا شتاب بیشتری بگیرد.

- ایسنا/البرز سخنگوی ستاد کرونای دانشگاه علوم پزشکی البرز گفت: در حال حاضر وضعیت با ثباتی را در استان تجربه می کنیم و امیدواریم با رعایت بیشتر مردم، سیر نزولی ابتلا شتاب بیشتری بگیرد.

مهرداد بابایی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به آخرین وضعیت شیوع کرونا در البرز اظهار کرد: البرز در هفته ای که گذشت، در مقایسه با هفته ماقبل آن هم از لحاظ تعداد بیماران بستری شده و هم مراجعات حضوری به مراکز درمانی روند کاهشی داشت.

وی ادامه داد: در حال حاضر وضعیت با ثباتی را در استان تجربه می کنیم و امیدواریم با رعایت بیشتر مردم، سیر نزولی ابتلا شتاب بیشتری بگیرد.

وی توضیح داد: در حال حاضر 935 نفر در بیمارستان های استان بستری هستند و تعداد مراجعات روزانه حضوری هم به 1700 نفر در روز رسیده است.

این مسئول اضافه کرد: متاسفانه طی 24 ساعت گذشته، 12 نفر در استان بر اثر ابتلای قطعی به کرونا جان خود را از دست داده اند.

وی در پاسخ به اینکه آیا برنامه ریزی برای بازگشایی صنوف گروه شغلی 3 و 4 صورت گرفته، گفت: هنوز تصمیمی از سوی ستاد ملی کرونا در خصوص بازگشایی این صنوف ابلاغ نشده بنابراین صنوف این گر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراجعه روزانه 1700 مورد مشکوک کرونا به بیمارستان های البرز

مراجعه روزانه 1700 مورد مشکوک کرونا به بیمارستان های البرز