مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 اردیبهشت 1400 ساعت 04:352021-05-15اقتصادي

برنامه ای برای فروش واکسن به گردشگران و مسافران در کیش نداریم


واکسن های وارداتی کرونا به این منطقه برای تسریع روند واکسیناسیون ملی بوده و غیرقابل فروش است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبازرگانی در کنار شورای سلامت حضوری موثر و مستمر داشته اند و انگیزه بالای آنان برای استمرار پرقوت این همکاری بر اساس مسئولیت اجتماعی، اعلام آمادگی کردند تا در فرایندهای اجرای واکسیناسیون و در چار چوب سند ملی واکسیناسیون نقش آفرینی داشته باشند.

سازمان منطقه آزاد کیش هم در چارچوب رسالت ملی و منطقه ای خود پس از دریافت پیشنهاد واردات واکسن با هدف تسریع روند واکسیناسیون در سطح محلی و ملی با مشارکت کارآفرینان و فعالان اقتصادی جزیره و کمک یکی از شرکت های معتبر دارویی برای حمایت و همکاری از اجرایی شدن این طرح اعلام آمادگی کرد.

به گفته دبیر شورای سلامت کیش، ورود این مجموعه ها با توجه به ظرفیت و ارتباطات بین المللی هم در حوزه کارآفرینان و سرمایه گذاران و هم شرکت داروسازی که محور این کار بود عامل مهمی در کمک به بخش درمانی و دارویی برای واردات واکسن و تسریع در واکسیناسیون خواهد بود.

سعید پور علی گفت: در آغاز این راه درخواست اخذ مجوز واردات واکسن به وزارت بهداشت ارائه گردید که خوشبختانه پس از پیگیری لازم از مسئولین سازمان غذا و دارو ومساعدت مدیران وزارت بهداشت و تدبیر ریاست سازمان منطقه آزاد کیش مجوز اولیه لازم دریافت شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه ای برای فروش واکسن به گردشگران و مسافران در کیش نداریم

برنامه ای برای فروش واکسن به گردشگران و مسافران در کیش نداریم