مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 اردیبهشت 1400 ساعت 04:352021-05-15ورزشي

نظر رییس داوران لندن درباره صحنه های داوری دربی95


رییس داوران فوتبال شهر لندن، وقوع پنالتی روی مهدی قائدی در دربی 95 را رد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی، یکی از شبکه های فارسی زبان خارج از کشور که داوری بازی های بزرگ لیگ برتر ایران را با کارشناسان خارجی، بررسی و تحلیل می کند، نظر یکی از کارشناسان داوری در انگلستان را درباره داوری در شهرآورد دیروز پرسید.

جمال هورن، در کارشناسی داوری دربی پرسپولیس و استقلال به عنوان رییس کمیته داوران شهر لندن به مزدک میرزایی گفت: در دقایق ابتدایی خطای پنالتی روی قایدی در محوطه جریمه پرسپولیس رخ نداد.

مهاجم استقلال سعی کرد داور را مجاب کند پنالتی بگیرد اما مدافع کار خاصی انجام نداد! در واقع پای مهاجم به پای خودش گیر کرد و زمین خورد.

جمال هورن درباره ضربه وریا غفوری به صورت مهدی ترابی، گفت: این حرکت عمدی نبود و کارت قرمز نداشت اما داور باید خطا می گرفت و یک کارت زرد هم به کاپیتان آبی ها نشان می داد.

این کارشناس داوری انگلیسی، در مورد درگیری دقایق اضافه بازی که با تکل سیاوش یزدانی شروع شد، گفت: این تکل خشن و بی پروا، یک کارت زرد داشت که داور آن را نشان داد.

بقیه درگیری با کارت قرمز به بازیکن پرسپولیس جریمه شد که صحیح بود.

فردی هم که بیرون زمین از نیمکت استقلال اخراج شد را در تصویرها نمی بینیم و احتمالا کاری کرده که داور یا کمک هایش دیده اند و کارت ق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظر رییس داوران لندن درباره صحنه های داوری دربی95

نظر رییس داوران لندن درباره صحنه های داوری دربی95