مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 اردیبهشت 1400 ساعت 04:302021-05-15ورزشي

بلاتکلیفی جودوکار کم بینا برای اعزام به جایزه بزرگ باکو


برای اعزام به مسابقات جایزه بزرگ باکو جهت کسب سهمیه پارالمپیک منتظر پاسخ فدراسیون جهانی هستم تا ببینم اجازه کلاس بندی پزشکی بین المللی به من داده می شود یا خیر؟ - جودوکار کم بینا گفت: برای اعزام به مسابقات جایزه بزرگ باکو جهت کسب سهمیه پارالمپیک منتظر پاسخ فدراسیون جهانی هستم تا ببینم اجازه کلاس بندی پزشکی بین المللی به من داده می شود یا خیر؟ علیرضا خجسته در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: مسابقه جایزه بزرگ باکو آخرین فرصت برای انجام کلاس بندی بین المللی و کسب سهمیه بازیهای پارالمپیک در جودوی نابینایان و کم بینایان است که اوایل خرداد برگزار می شود.

وی درباره وضعیت خود برای اعزام به این تورنمنت، افزود: به دلیل کرونا و کمبود پزشکان کلاس بند در این تورنمنت، فدراسیون جهانی به تمام کشورها اعلام کرده که امکان اعزام بازیکن جدید برای انجام کلاس بندی بین المللی ندارند و تنها ورزشکارانی می توانند در این مسابقه شرکت کنند که قبلا کلاس بندی شده اند، البته فدراسیون نابینایان و کم بینایان و کمیته ملی پارالمپیک در خصوص اعزام من به این تورنمنت نامه نگاری انجام داده اند که هنوز فدراسیون جهانی پاسخی نداده است.

وی پیرامون این پرسش که در صورت اعزام چقدر امیدوار به کسب سهمیه هستید، افزود: در اردوی مشترکی که در ترکیه داشتیم من در یک وزن با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بلاتکلیفی جودوکار کم بینا برای اعزام به جایزه بزرگ باکو

بلاتکلیفی جودوکار کم بینا برای اعزام به جایزه بزرگ باکو