مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 اردیبهشت 1400 ساعت 04:302021-05-15سياسي

کمتر از یک درصد از داوطلبان شوراهای شهر در البرز رد صلاحیت شدند


رییس ستاد انتخابات استان البرز با اشاره به اینکه نتیجه اعتراض داوطلبان شوراهای شهر توسط فرمانداری ها اعلام شده است، گفت: کمتر از یک درصد از داوطلبان رد صلاحیت شدند.

- نورمحمد فردی، رییس ستاد انتخابات البرز، معاون سیاسی، انتظامی و امنیتی استانداری البرز، امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرج، گفت: بررسی مجدد صلاحیت داوطلبانی که نسبت به نتیجه احراز صلاحیت ‍ها اعتراض داشتند بررسی شد و در این میان حدود 200 نفر تأیید شدند.

این مقام مسؤول با ابیان اینکه قانون انتخابات در سطوح مختلف و طبق زمانبندی تعریف شده است، اظهار کرد: تأیید صلاحیت های جدید توسط فرمانداری ها به داوطلبان اعلام شده است.

معاون سیاسی استانداری البرز تصریح کرد: طبق قانون افرادی که نسبت به نتیجه تایید صلاحیت اعتراض دارند به مدت چهار روز فرصت دارند که به فرمانداری ها مراجعه و اعتراض خود را ثبت کنند.

رییس ستاد انتخابات استان البرز با اشاره به اینکه چهار رکن انتخابات باید مدنظر باشد، یادآور شد: امنیت، مشارکت حداکثری، سلامت انتخابات و رقابت به صورت جدی در دستورکار قرار گرفته است و تا جایی که لازم باشد برای تحقق این چهاررکن تلاش خواهیم کرد.

فردی با اشاره به اینکه تعداد زیادی از کاندیداهای انتخابات شورای شهر استان البرز تأیید صلاحیت شده اند، اظهار کرد: کمتر از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمتر از یک درصد از داوطلبان شوراهای شهر در البرز رد صلاحیت شدند

کمتر از یک درصد از داوطلبان شوراهای شهر در البرز رد صلاحیت شدند