مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 اردیبهشت 1400 ساعت 04:302021-05-15اقتصادي

افزایش سفرها و ممنوعیتی که رعایت نشد


در هفته ای که گذشت با وجود ممنوعیت ترددی که از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا اعلام شد، سفرهای جاده ای نسبت به هفته قبل از آن افزایش داد و به نظر می رسد که این ممنوعیت ها آن طور که باید رعایت نشده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، بر اساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا از ساعت 12 سه شنبه هفته گذشته (21 اردیبهشت ماه) تا 12 ظهر امروز (شنبه 25 اردیبهشت) ممنوعیت تردد بین استانی اجرا و همه ورودی و خروجی شهرها و استان های مختلف کنترل شود اما این محدودیت ها به نظر اجرایی نشد و سفرهای جاده ای در هفته گذشته افزایش یافت.

این در حالی است که اگر سخت گیری ها مانند ایام نوروز سال گذشته با جدیت اعمال می شد و مردم همکاری می کردنند سفرهای جاده ای تا حد بسیار زیادی کاهش پیدا می کرد.

اما آمارها خلاف آن را نشان می دهند.

بر اساس آخرین آمارهای منتشر شده از سوی مرکز مدیریت راه های کشور، در بازه زمانی 17 تا 23 اردیبهشت ماه (هفته گذشته) متوسط تردد وسایل نقلیه مختلف در محورهای بین استانی یک میلیون و 456 هزار و 257 وسیله نقلیه بوده است.

این میزان تردد نسبت به هفته قبل از آن دو درصد افزایش یافت اما نسبت به هفته مشابه سال گذشته هفت درصد کمتر بود.

در این بازه زمانی پنج میلیون و 630 هزار پلاک یکتا در محورهای مواصلاتی مشاهده شده است که خودروهای متعلق به استان های تهران


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش سفرها و ممنوعیتی که رعایت نشد

افزایش سفرها و ممنوعیتی که رعایت نشد