مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 اردیبهشت 1400 ساعت 04:252021-05-15اقتصادي

فرش قرمز نمایشگاه سابق زیر پای سالمندان اصفهان


فرش های قرمز محل سابق نمایشگاه بین المللی اصفهان در جوار پل شهرستان چند روزی است زیر پای سالمندان اصفهانی که در نوبت تزریق واکسن کرونا قرار گرفته اند، - پهن شده است.

پیش از ظهر یک روز اردیبهشتی نسبتا گرم به محل سابق نمایشگاه اصفهان می روم تا پس از پشت سر گذاشتن روزهای سخت کرونایی، این بار شاهد روزهای امیدبخش واکسیناسیون سالمندانی باشم که بعد از ماه ها قرنطینه آمده اند تا تزریق واکسن، پایان بیش از یک سال نگرانی و ترس و اضطراب آنها و خانواده هایشان باشد.

چند صف نسبتا منظم در ورودی پارکینگ نمایشگاه سابق اصفهان شکل گرفته که حالا تبدیل به محل اجرای طرح ملی واکسیناسیون کووید19 مرکز بهداشت شماره 1 اصفهان شده است تا سالمندانی که قادر به راه رفتن نیستند بتوانند از داخل خودرو واکسن خود را تزریق کنند.

هر خودرو پس از چند دقیقه توقف در صف، با ارائه کارت ملی و ثبت مشخصات در سامانه به نوبت تزریق واکسن کرونا می رسد و بعد از آن کمی دورتر از محل تزریق، باید حداقل 20 دقیقه منتظر باشد تا عوارض احتمالی واکسن بررسی شود.

دو گروه متفاوت در صف واکسیناسیون! مراجعان برای واکسن دو گروه اصلی هستند؛ عده زیادی متقاضی واکسن هستند، اما در گروه فعلی واکسیناسیون قرار ندارند، مثل سالمندان زیر 75 سال، بیماران قلبی، بیماران دیابتی و همراهان بیماری که تمایل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرش قرمز نمایشگاه سابق زیر پای سالمندان اصفهان

فرش قرمز نمایشگاه سابق زیر پای سالمندان اصفهان