مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 اردیبهشت 1400 ساعت 04:052021-05-15پزشكي

آغاز قریب الوقوع واکسیناسیون 70 تا 75 ساله ها در قم


رییس مرکز بهداشت استان قم از آغاز قریب الوقوع واکسیناسیون افراد 70 تا 75 سال خبر داد و اظهار کرد: خوشبختانه بستری های روزانه کرونایی در استان رو به کاهش است.

-  سیامک محبی امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در قم با بیان این که از حدود 11 هزار نمونه گیری انجام شده در هفته اخیر، حدود 2 هزار و 200 مورد مثبت بوده است اظهار کرد: خوشبختانه با کاهش روند بستری های روزانه کرونایی در استان، شاهد سیر نسبتا نزولی شیوع این بیماری در استان هستیم.

وی در عین حال تصریح کرد: البته یک آمار کلی درباره قم بیانگر آن است که تعداد آزمایش های انجام شده در هر 100 نفر جمعیت استان، 11.

9 و تعداد بیمار شناسایی شده نیز 2.

8 نفر بوده است که این امر نشان می دهد همچنان بخشی از جامعه استان مستعد درگیر شدن با کرونا هستند که باید با رعایت شیوه نامه های بهداشتی و البته سرعت بیشتر در انجام واکسیناسیون مراقب باشیم وارد پیک پنجم کووید19 نشویم.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان همچنین درباره رنگ بندی کرونایی در داخل استان گفت: این رنگ بندی نشان از بهتر شدن وضعیت کلی دارد، اما همچنان مناطقی مانند شهرک قدس و شهرک مهدیه از نظر شیوع بیماری کرونا به عنوان منطقه قرمز در رنگ بندی داخلی شناخته می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز قریب الوقوع واکسیناسیون 70 تا 75 ساله ها در قم

آغاز قریب الوقوع واکسیناسیون 70 تا 75 ساله ها در قم