مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 اردیبهشت 1400 ساعت 03:552021-05-15سياسي

واکسیناسیون در کیش با نظارت وزارت بهداشت و درچارچوب سند ملی انجام می شود


دبیر شورای سلامت جزیره کیش با اشاره به اینکه واکسیناسیون در کیش با نظارت وزارت بهداشت و درچارچوب سند ملی انجام می شود، گفت: واکسن های وارداتی کرونا به این منطقه برای تسریع روند واکسیناسیون ملی بوده و غیرقابل فروش است.

- دبیر شورای سلامت جزیره کیش با اشاره به اینکه واکسیناسیون در کیش با نظارت وزارت بهداشت و درچارچوب سند ملی انجام می شود، گفت: واکسن های وارداتی کرونا به این منطقه برای تسریع روند واکسیناسیون ملی بوده و غیرقابل فروش است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از دولتخانه کیش، سعید پور علی دبیر شورای سلامت کیش و معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش موضوع فروش واکسن های وارداتی کرونا به گردشگران جزیره کیش را سوء برداشت عنوان و تاکید کرد : هدف از واردات این واکسن ها، کمک به وزارت بهداشت و درمان و توزیع درقالب سند ملی واکسیناسیون کشور است و هیچ برنامه ای برای فروش واکسن به گردشگران و مسافران منطقه وجود ندارد.

وی افزود: پس از اعلام ریاست جمهوری کشورمان مبنی بر ورود بخش خصوصی به فرایند واردات واکسن به کشور با هدف تسریع روند واکسیناسیون هموطنان و اعلام ستاد ملی کرونا و فراخوان مقامات مسئول برای کمک گرفتن از بخش های فعال اقتصادی ذیصلاح ، جهت واردات و توزیع آن در چارچوب سند ملی واکسیناسیون و همچنین اعلام بانک مرکزی مبنی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکسیناسیون در کیش با نظارت وزارت بهداشت و درچارچوب سند ملی انجام می شود

واکسیناسیون در کیش با نظارت وزارت بهداشت و درچارچوب سند ملی انجام می شود