مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 اردیبهشت 1400 ساعت 03:502021-05-15اقتصادي

وضع محدودیت برای برگزاری مهمانی های خصوصی در چین برای مبارزه با اسراف


یکی از شهرستان های چین پس از فراخوان دولت مرکزی این کشور برای صرفه جویی بیشتر شهروندان، برگزاری مهمانی های تولد را ممنوع کرده است و همچنین محدودیت هایی را برای مراسم عروسی و تشییع جنازه وضع کرده است.

- یکی از شهرستان های چین پس از فراخوان دولت مرکزی این کشور برای صرفه جویی بیشتر شهروندان، برگزاری مهمانی های تولد را ممنوع کرده است و همچنین محدودیت هایی را برای مراسم عروسی و تشییع جنازه وضع کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از ایندیپندنت، این قانون جدید که از این ماه اجرایی می شود، برگزاری مهمانی به مناسبت تولد، ارتقا شغلی و خرید خانه جدید را ممنوع می کند.

در حال حاضر این محدودیت ها فقط شامل اعضای حزب کمونیست، کارمندان دولت و روسای دهیاری ها خواهد بود، اما انتظار این است که این محدودیت ها به الگوی رفتاری برای سایر شهروندان بدل شود.

بی بی سی نیوز گزارش داد که به رغم رسم قدیمی چینی ها در اهدا هدایای نقدی در مهمانی ها، اکنون اهدا هدایای نقدی بیش از 200 یوان (22 پوند) برای عروسی و تشییع جنازه ممنوع شده است.

تصور این است از این رسم سنتی برای رشوه دادن به میزبانان صاحب قدرت سوءاستفاده می شود.

در قانون جدید گفته شده است که کارمندان دولت اکنون باید جزییات جشن های عروسی از جمله فهرست مهمانان و هزینه های مربوطه را از قبل به دولت گزارش ده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضع محدودیت برای برگزاری مهمانی های خصوصی در چین برای مبارزه با اسراف

وضع محدودیت برای برگزاری مهمانی های خصوصی در چین برای مبارزه با اسراف