مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 اردیبهشت 1400 ساعت 03:452021-05-15اقتصادي

کرونا نتوانست نفس مشاغل خانگی را بگیرد


یک پیشران طرح توسعه مشاغل خانگی در حوزه تولید پوشاک زنانه در شهرستان دلیجان گفت: با وجود تبعات منفی شیوع بیماری کرونا ویروس اما بانوان خانه دار در ایام کرونا در خانه ماندند و کسب و کارهای خانگی با تولید انواع محصولات همچنان پررونق ماند.

- ایسنا/مرکزی یک پیشران طرح توسعه مشاغل خانگی در حوزه تولید پوشاک زنانه در شهرستان دلیجان گفت: با وجود تبعات منفی شیوع بیماری کرونا ویروس اما بانوان خانه دار در ایام کرونا در خانه ماندند و کسب و کارهای خانگی با تولید انواع محصولات همچنان پررونق ماند.

مژگان دستجردی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: به عنوان سرپرست خانوار تصمیم گرفتم برای نان آوری و کسب روزی حلال وارد فضای کسب وکار شوم، اما به دلیل اینکه فرزند کوچکی داشتم کار کردن در شرکت یا خارج از منزل دشوار بود، بنابراین تصمیم گرفتم برای اینکه هم در کنار کودک خود باشم هم برای معیشت و زندگی روزمره خود درآمدی کسب کنم به مشاغل خانگی روی آورم.

وی ادامه داد: در ابتدای کارم بافتنی می بافتم و خیاطی جزیی می کردم، اما درآمد حاصل از آن کفاف زندگی ام را نمی داد، تا اینکه تصمیم گرفتم با عده ای از بانوان به کار تولید پوشاک زنانه روی آورم و با شرکت در دوره های آموزشی، نحوه تولید پوشاک زنانه را فراگرفته و با تامین هزینه برای خرید چرخ خیاطی کارگاهی را در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا نتوانست نفس مشاغل خانگی را بگیرد

کرونا نتوانست نفس مشاغل خانگی را بگیرد