مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 اردیبهشت 1400 ساعت 03:402021-05-15بين الملل

وزیر امور خارجه روسیه به تاجیکستان سفر می کند


وزیر امور خارجه روسیه برای حضور در نشست شورای وزیران امور خارجه کشورهای عضو سازمان پیمان امنیت جمعی به پایتخت تاجیکستان شرکت می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس در دوشنبه، سرگیی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه به منظور شرکت در نشست شورای سران نهادهای دیپلماتیک پیمان امنیت جمعی به دوشنبه سفر می کند.

ماریا زاخاراوا سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه گفت: رییس نهاد دیپلماتیک این کشور در تاریخ 19 می در نشست شورای وزیران امور خارجه کشور های عضو سازمان پیمان امنیت جمعی که به میزبانی تاجیکستان در شهر دوشنبه برگزار می شود، شرکت خواهد کرد.

با توجه به اینکه ریاست سازمان پیمان امنیت جمعی در سال جاری میلادی بر عهده تاجیکستان است، نشست شورای وزیران امور خارجه  پیمان امنیت جمعی تحت ریاست سراج الدین مهر الدین وزیر امور خارجه این کشور برگزار می شود.

بنابر انتظارات، شرکت کنندگان این نشست در مورد وضعیت و دورنمای توسعه وضعیت بین المللی با ارزیابی تاثیر آن بر امنیت کشورهای عضو پیمان امنیت جمعی و همچنین اجرای و تقویت همکاری چندجانبه در چارچوب سازمان پیمان امنیت جمعی تبادل نظر خواهند کرد.

سران نهادهای دیپلماتیک کشورهای عضو این سازمان همچنین باید تصمیماتی را که برای بررسی به جلسه پاییز شورای امنیت جمعی این سازمان ارسال می شوند، تایید ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر امور خارجه روسیه به تاجیکستان سفر می کند

وزیر امور خارجه روسیه به تاجیکستان سفر می کند