مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 اردیبهشت 1400 ساعت 03:052021-05-14سياسي

کنایه کیهان به کاندیداتوری برای ریاست جمهوری


در وقت پاسخگویی «اختیارات ندارند» اما برای انتخابات سر و دست می شکنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، روزنامه کیهان نوشت: اختیارات دولت کم است این جمله در ماه های اخیر بارها شنیده شده، شنیدن این جملات از مدعیان اصلاحات در کنار مشاهده تکاپوی همین گویندگان برای حضور در انتخابات و در دولت جدید، ناخودآگاه این سؤال را ایجاد می کند که اگر اختیارات رییس جمهور کم بود و به سبب همین اختیارات کم، نتوانستید وعده هایتان را محقق کنید، پس این همه تکاپو برای رسیدن به کرسی ریاست جمهوری برای چیست؟ به نوشته روزنامه جوان، در درون جبهه اصلاحات، صرف نظر از کاندیداهایی که خود را ملزم به پیروی از تصمیم نهایی نهاد اجماع ساز نمی دانند، با دو شاخه روبه رو هستیم؛ بخشی با محوریت حزب اتحاد ملت معتقد هستند که حتماً باید از یک کاندیدای اصلاح طلب حمایت کنند و ائتلاف با فرد و جریان دیگر نادرست است.

آن ها با اشاره به ناکارآمدی های دولت روحانی، آن را ناشی از عدم اعتقاد روحانی به اصلاح طلبی می دانند و از همین رو، با نادرست دانستن ائتلاف اصلاح طلبان با روحانی، اصرار دارند که این بار یک کاندیدای درون گفتمانی داشته باشند.

این در حالی است که دولت روحانی سهم مناسبی به اصلاح طلبان در دولت بخشید و نیروهای اصلاح طلب نقش مهمی در تعیین و اجرای سیاست های دولت تدبیر و امید داش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کنایه کیهان به کاندیداتوری برای ریاست جمهوری

کنایه کیهان به کاندیداتوری برای ریاست جمهوری