مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 اردیبهشت 1400 ساعت 02:402021-05-14پزشكي

مردم نگران کیفیت واکسن های توزیع شده نباشند


مردم به هیچ عنوان نباید نگرانی بابت کیفیت واکسن های توزیع شده داشته باشند و با خیال راحت از واکسن های در دسترس استفاده کنند تا بتوانیم هرچه سریع تر این بیماری مهلک را مهار کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، روزنامه ایران در گفت وگو با کریم همتی رییس جمعیت هلال احمر کشور از روند ورود و چگونگی تزریق واکسن کرونا به ارایه گزارشی پرداخت و نوشت: بیش از 14ماه است که از شیوع بیماری کرونا در کشور می گذرد و حالا همه کشورهای جهان علاوه بر تشدید رعایت پروتکل های بهداشتی و ایجاد فاصله فیزیکی و رعایت قرنطینه ها، چشم امید به تزریق واکسن دارند تا از آمار مرگ و میر و مبتلایان به کرونا بکاهند؛ براساس گزارش دیروز وزارت بهداشت تاکنون یک میلیون و 713 هزار و 648 نفر دوز اول واکسن کرونا و 342 هزار و 950 نفر نیز دوز دوم را تزریق کرده اند و مجموع واکسن های تزریق شده در کشور به دو میلیون و 56 هزار و 598 دوز رسید.

با توجه به اینکه روند واکسیناسیون برای برخی از گروه های هدف و پرخطر انجام شده است، شما وضعیت واکسیناسیون در کشور را چطور ارزیابی می کنید؟ با توجه به تعداد محدود تولیدکنندگان واکسن و میزان بالای تقاضا، کشور ما هم به مانند بسیاری از کشورهای دیگر با شیب ملایمی واکسیناسیون را شروع کرده است، اما امیدواریم در خرداد ماه و تیرماه سال جاری با همکاری وزارت بهداشت و د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم نگران کیفیت واکسن های توزیع شده نباشند

مردم نگران کیفیت واکسن های توزیع شده نباشند