مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 اردیبهشت 1400 ساعت 02:352021-05-14سياسي

برگزاری یا عدم برگزاری المپیک توکیو؛ مسئله این است!


با توجه به اینکه کمتر از 3 ماه به برگزاری المپیک باقی مانده اما به نظر می رسد مشکلات ژاپنی ها برای ساماندهی بازی ها ادامه دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، در حالی که 10 هفته به آغاز بازی های المپیک توکیو باقی مانده اما به نظر می رسد روز به روز به چالش ها و مشکلات مقامات برگزاری افزوده می شود؛ به طوری که دولت محلی به منظور برگزاری یا عدم برگزاری آن به شدت تحت فشار قرار گرفته است.

مخالفت ادامه دار مردم ژاپن، اعتراضات گسترده در مناطق مختلف این کشور، سوال نمایندگان مجلس از نخست وزیر، مخالفت ستاره های تنیس و .

از جمله چالش های جدید کمیته برگزاری بازی هاست.

* مخالفت 60 درصدی مردم با برگزاری المپیک نظرسنجی صورت گرفته توسط یک رسانه ژاپنی در اوایل هفته گذشته نشان داد 60 درصد مردم ژاپن مخالف برگزاری المپیک هستند؛ این در حالی است که در میان گزینه ها تعویق المپیک به چشم نمی خورد.

این نظرسنجی واکنش یوشیهیده سوگا نخست وزیر را هم به دنبال داشت؛ به طوری که گفته بود المپیک اولویت دولت نیست بلکه سلامتی و ایمنی مردم مهمتر است.

از طرفی برخی از فرمانداران ژاپن نیز اعلام کردند در طول بازی ها نمی توانند بیمارستان های خود را در اختیار بیماران کرونایی المپیک قرار دهند چرا که شهروندان خود در اولویت هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری یا عدم برگزاری المپیک توکیو؛ مسئله این است!

برگزاری یا عدم برگزاری المپیک توکیو؛ مسئله این است!