مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 اردیبهشت 1400 ساعت 01:052021-05-14سياسي

«صبح آخرین روز» و تصویری از شهادت شهریاری تا فخری زاده/ قصه با «ترور» آغاز می شود


مجموعه تلویزیونی «صبح آخرین روز» با موضوع زندگی شهید شهریاری از روز ترور این شهید توسط صهیونیست ها آغاز می شود و در این میان گریزی هم به شهادت شهید فخری زاده دارد.

- خبرگزاری فارس- گروه رادیو و تلویزیون: ترور در تمام دنیا منحوس است فرقی هم نمی کند چه کسی باشد اما اینکه چه کسی ترور می شود قضیه را مهمتر می کند.

ایران سالهاست که قربانی ترور است.

از همان اوایل انقلاب که منافقین کوردل هرکه را سر راهشان می دیدند به شهادت می رساندند تا حالا که چند سالی است رژیم اشغالگر اسراییل دست به کار شده و از هر فرصتی استفاده می کند تا دانشمندان ایرانی را ترور کرده و آنها را به شهادت برساند.

یکی از این شهدای جلیل القدر، شهید مجید شهریاری از دانشمندان هسته ای کشورمان است که در سال 1345 در زنجان متولد شد و متاهل و دارای دو فرزند به نام های محسن و زهرا بود.

همسر این شهید بزرگوار، بهجت قاسمی نیز عضو هیات علمی دانشگاه شهید بهشتی است.

شهید مجید شهریاری دانشمند فرزانه و استاد فیزیک هسته ای دانشگاه شهید بهشتی ایران در تهران در 8 آذر 1389 توسط رژیم صهیونیستی و با همکاری اطلاعاتی منافقین در یک عملیات تروریستی به درجه رفیع شهادت نائل شد.

حالا پس از چند سال تلویزیون سریالی با نام صبح آخرین روز تدارک دیده که بناست از امشب -25 اردیبهشت ماه- روانه آنتن شبکه دو سیما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«صبح آخرین روز» و تصویری از شهادت شهریاری تا فخری زاده/ قصه با «ترور» آغاز می شود

«صبح آخرین روز» و تصویری از شهادت شهریاری تا فخری زاده/ قصه با «ترور» آغاز می شود