مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 اردیبهشت 1400 ساعت 00:502021-05-14ورزشي

باران چشمه: وزارت ورزش خواست سرپرست بمانم/ تایید صلاحیت ها برسد کنار می روم


سرپرست فدراسیون ورزش های زورخانه ای با بیان اینکه ادامه سرپرستی اش در این فدراسیون، خواست مسئولان وزارت ورزش بوده است، گفت: قطعا با آمدن تایید صلاحیت کاندیداها از سرپرستی کناره گیری می کنم.

- سرپرست فدراسیون ورزش های زورخانه ای با بیان اینکه ادامه سرپرستی اش در این فدراسیون، خواست مسئولان وزارت ورزش بوده است، گفت: قطعا با آمدن تایید صلاحیت کاندیداها از سرپرستی کناره گیری می کنم.

مهرعلی باران چشمه در گفتگو با ایسنا، درباره دلایل عدم کناره گیری اش از سرپرستی فدراسیون ورزش های زورخانه ای پس از کاندیداتوری در انتخابات ریاست این فدراسیون و انتقادهای مطرح شده در اینباره، اظهار کرد: حقیقت این است زمانی که قصد داشتم در انتخابات ثبت نام کنم، به وزارت ورزش رفتم تا از مسئولین ورزش کسب تکلیف کنم که آیا با وجود سرپرستی در انتخابات فدراسیون زورخانه ای ثبت نام کنم یا خیر، که دستور داده شد بنده در انتخابات ثبت نام کنم و اعلام شد شما را آوردیم که در این فدراسیون تحول ایجاد کنید و در جهت ترویج فرهنگ پهلوانی در کشور اثرگذار باشید.

سرپرست فدراسیون ورزش های زورخانه ای افزود: این خواسته وزارت ورزش بود .

بعد از اینکه در انتخابات ثبت نام کردم، خدمت جناب آقای علینژاد و دکتر احمدی معاونان محترم وزیر ورزش رسیدم و اعلام کردم، اگر ادامه فعال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باران چشمه: وزارت ورزش خواست سرپرست بمانم/ تایید صلاحیت ها برسد کنار می روم

باران چشمه: وزارت ورزش خواست سرپرست بمانم/ تایید صلاحیت ها برسد کنار می روم