مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 اردیبهشت 1400 ساعت 22:502021-05-14ورزشي

کریم باقری مردی شبیه هیچکس!/عکس


باقری بازهم در درگیری بازیکنان پرسپولیس با حریف همه را قلع و قمع کرد.

- گروه ورزشی جی پلاس، بدون شک و بدون داشتن هیچ نگاه رنگی کریم باقری از جمله افرادی است که هر تیمی آرزو می کند شخصی شبیه به او را کنارشان داشته باشند؛ مردی که جنجال درست نمی کند اما به موقع همه را قلع و قمع می کند.

همان کسی که هیچ وقت زیاده خواه نبود و نیست؛ نه زیرآب کسی را می زند و نه به دنبال جایگاه کسی است اما به یک باره تبدیل به مربی می شود که به دهان کنعانی زادگان می کوبد تا او را آرام کند! در درگیری پرسپولیسی ها مقابل سپاهان نیز باقری نقش مهمی در جمع کردن بحث داشت و همه ویدیوی رفتار تند او برای جلوگیری از ادامه درگیری را دیدند.

او در مقابل استقلال این بار نه فقط به خودی ها بلکه به بازیکنان حریف هم رحم نکرد و به جالب ترین شکل ممکن سعی می کرد بازیکنان را جدا کند؛ نقشی که بهزاد غلامپور نتوانست برای استقلال ایفا کند و اتفاقا درگیری را شدت بخشید.

اوج کار کریم باقری در پایان مسابقه بود؛ جایی که بازیکنان پرسپولیس به خصوص محمد حسین کنعانی زادگان درحال خوشحالی بودند اما او با عصبانیت مانع ادامه این اتفاقات شد و سعی کرد از تحریک رقیب جلوگیری شود.

باقری با جمع کردن بازیکنان، هم اجازه نداد آن ها به کار خود ادامه بدهند و هم تلاش کرد بازیکنان دو تیم جدا از هم وارد تونل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کریم باقری مردی شبیه هیچکس!/عکس

کریم باقری مردی شبیه هیچکس!/عکس