مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 اردیبهشت 1400 ساعت 22:352021-05-14سياسي

درمان در دامغان؛ گلایه های شهروندان، پاسخ های مسؤولان!


دغدغه های بهداشتی و درمانی این روزها در میان مردم شهرستان دامغان بالا گرفته؛ گلایه های متعددی از شهروندان دریافت می شود و البته پاسخ های مسؤولان به این انتقادها و خواسته ها نیز قابل تأمل است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، در روزهای اخیر، رسانه ها و فضای مجازی استان سمنان مملو از گلایه ها و خواسته های مردم شهرستان دامغان در حوزه بهداشت و درمان است.

این روزها گلایه هایی را می خوانیم و می شنویم که بسیاری از آنها به کیفیت خدمات ارائه شده بازمی گردد و برخی نیز به نبود زیرساخت های لازم برای ارائه خدمات بهداشتی و درمانی نظر دارد.

مردم، فعالان رسانه ای و مجازی، شخصیت های سیاسی و اجتماعی و فرهنگی، بازاریان، طلاب حوزه های علمیه و روحانیان، تشکل های مردم نهاد و بسیاری دیگر از این دست، وارد میدان شده اند و خواستار تقویت حوزه بهداشت و درمان شهرستان دامغان هستند.

علی اکبر علیزاده برمی ، اما فرد محوری همه این ماجراهاست که خواسته مردم را نمایندگی و پیگیری می کند؛ او عقیده دارد که بیمارستان دوم شهرستان دامغان نیاز مبرم مردم این شهرستان کهن است و علاوه بر آن، باید در سایر مراکز بهداشتی و درمانی نیز اقدامات قابل توجهی برای افزایش سطح کیفیت ارائه خدمات انجام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درمان در دامغان؛ گلایه های شهروندان، پاسخ های مسؤولان!

درمان در دامغان؛ گلایه های شهروندان، پاسخ های مسؤولان!