مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 اردیبهشت 1400 ساعت 22:202021-05-14ورزشي

«اخلاق سیاه» در زمین سبز!/ اوضاع فوتبال ایران خراب است


بازیکنان و از همه بدتر برخی از پیشکسوتان دو تیم پرسپولیس و استقلال، با به راه انداختن یک درگیری خشن و پر از صحنه های تاسف برانگیز، ضعف های اخلاقی و حرفه ای فوتبال ایران را به رخ تماشاگران کشیدند.

- بازیکنان و از همه بدتر برخی از پیشکسوتان دو تیم پرسپولیس و استقلال، با به راه انداختن یک درگیری خشن و پر از صحنه های تاسف برانگیز، ضعف های اخلاقی و حرفه ای فوتبال ایران را به رخ تماشاگران کشیدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، داربی 95 تهران یک بار دیگر روی زشت خود را درست چندین ثانیه قبل از اتمام زمان قانونی مسابقه به نمایش گذاشت.

بازیکنان و از همه بدتر برخی از مربیان و عوامل باتجربه دو تیم با فرارهای تند و تیز و مشت و لگد خود، هواداران و بینندگان تلویزیونی را انگشت به دهان گذاشتند و نشان دادند که اوضاع خراب تر از چیزی است که تصور می شود.

مدتی تصور غالب این بود که مشکل اصلی تقابل دو تیم، هواداران دو آتشه است که با شعارها و حرکات خود باعث تهییج بازیکنان می شوند و آن ها را به یک درگیری تمام عیار سوق می دهند ولی به لطف ویروس کرونا (!!) مشخص شد که مشکل از جای دیگری است.

آخرین پرده از درگیری در بازی دو تیم به شامگاه بیست و چهارم اردیبهشت بازمی گردد که بعد از 90 دقیقه بازی نه چندان زیبا و اما کاملا خشن که با داد و فریادهای بی مورد بازیکنان موجب افت فنی مساب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«اخلاق سیاه» در زمین سبز!/ اوضاع فوتبال ایران خراب است

«اخلاق سیاه» در زمین سبز!/ اوضاع فوتبال ایران خراب است