مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 اردیبهشت 1400 ساعت 21:102021-05-14بين الملل

بایدن: به گفتگو با فلسطینی ها و اسراییل برای آتش بس ادامه می دهیم


رییس جمهور آمریکا از ادامه گفتگوهای واشنگتن با فلسطینی ها و اسراییلی ها برای تحقق آتش بس خبر داد.

- ، رییس جمهور آمریکا در پیامی به مناسبت عید فطر از ادامه گفتگوهای واشنگتن با فلسطینی ها و اسراییلی ها برای برقراری آتش بس خبر داد.

جو بایدن در پیام خود نوشت: به گفتگو با فلسطینی ها و اسراییلی ها و سایر گروه های منطقه ای برای برقراری آتش بس ادامه خواهیم داد.

این در حالی است که رسانه های خارجی پیش از این از ورود نماینده رییس جمهور آمریکا به فلسطین اشغالی با هدف آرام کردن اوضاع خبر دادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، هادی عمرو نماینده جو بایدن رییس جمهور آمریکا با هدف آرام کردن اوضاع در سرزمین های اشغالی با یک هواپیمای نظامی وارد تل آویو شد.

سی ان ان نیز به نقل از مقام های آمریکایی خبر داد که کاخ سفید به دقت مذاکراتی را که مصر با هدف آتش بس به پیش می برد، زیر نظر دارد.

این شبکه خبری اضافه کرد که بایدن پس از تماس تلفنی روز چهارشنبه با بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی مطمئن شده که درگیری ها طولانی نخواهد بود.

درگیری میان مقاومت فلسطین و رژیم صهیونیستی از روز دوشنبه و پس از پایان ضرب الاجل مقاومت به تل آویو مبنی بر لزوم پایان تجاوزات این رژیم در قدس و مسجدالاقصی آغاز شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بایدن: به گفتگو با فلسطینی ها و اسراییل برای آتش بس ادامه می دهیم

بایدن: به گفتگو با فلسطینی ها و اسراییل برای آتش بس ادامه می دهیم