مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 اردیبهشت 1400 ساعت 19:152021-05-14اقتصادي

تکمیل واکسیناسیون بالای 70 سال در اهواز در هفته جاری


در صورت تامین واکسن، امیدواریم در این هفته تزریق واکسن به سنین 70 سال به بالا را به اتمام برسانیم و به سراغ گروه های سنی دیگر برویم.

- ایسنا/خوزستان دبیر شورای سلامت اهواز گفت: در صورت تامین واکسن، امیدواریم در این هفته تزریق واکسن به سنین 70 سال به بالا را به اتمام برسانیم و به سراغ گروه های سنی دیگر برویم.

امراله مردانی در گفت وگو با ایسنا، در خصوص آخرین وضعیت میزان واکسیناسیون در اهواز اظهار کرد: تاکنون مجموع واکسیناسیون انجام شده برای سنین بالای 80 سال در شهرستان اهواز، 87 درصد است.

75 درصد از سنین 75 تا 79 سال نیز در اهواز واکسن دریافت کرده اند.

وی افزود: برای سنین 70 تا 74 سال نیز کار واکسیناسیون از سه روز پیش آغاز شده است و تاکنون 24 درصد از این جمعیت واکسینه شده اند.

دبیر شورای سلامت اهواز گفت: اندکی در استقبال از واکسیناسیون سالمندان به ویژه در سنین 80 سال به بالا مشکلاتی وجود داشت اما اکنون استقبال خوب است و در صورت تامین واکسن به میزان کافی، مشکلی در تزریق واکسن در اهواز وجود ندارد.

مردانی با اشاره به تصمیم گیری در خصوص نوبت تزریق واکسن به سنین مختلف از سوی کمیته واکسیناسیون گفت: در صورت تامین واکسن، امیدواریم در این هفته تزریق واکسن به سنین 70 سال به بالا را به اتمام برسانیم و به سراغ گروه های سنی دیگر برویم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل واکسیناسیون بالای 70 سال در اهواز در هفته جاری

تکمیل واکسیناسیون بالای 70 سال در اهواز در هفته جاری