مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 اردیبهشت 1400 ساعت 18:502021-05-14سياسي

ابلاغ نتایج بررسی شکایت داوطلبان ردصلاحیت شده، به فرمانداران خوزستان


رییس ستاد انتخابات خوزستان از ابلاغ نتایج بررسی شکایت داوطلبان رد صلاحیت شده انتخابات شوراها در خوزستان به فرمانداران خبر داد.

- ایسنا/خوزستان رییس ستاد انتخابات خوزستان از ابلاغ نتایج بررسی شکایت داوطلبان رد صلاحیت شده انتخابات شوراها در خوزستان به فرمانداران خبر داد.

رضا نجاتی با اشاره به اتمام بررسی شکایت داوطلبان رد صلاحیت شده در خوزستان اظهار کرد: شکایات آن دسته داوطلبانی که از سوی هیات های نظارت شهرستان ها رد صلاحیت شده بودند، در هیات های نظارت مرکز استان خوزستان بررسی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: این شکایات توسط هیات های نظارت مرکز استان به مدت 10 روز بررسی شد و پس از بررسی ها، رسیدگی به مستندات و بعضا حضور داوطلبان رد صلاحیت شده و ارائه توضیحات لازم، برخی از داوطبان تایید شدند و برخی نیز شرایط شان احراز نشد و یا تایید نشدند.

رییس ستاد انتخابات خوزستان گفت: نتایج این بررسی ها به فرمانداری های شهرستان ها ابلاغ شده است و فرمانداری ها نیز این نتایج را رسما و کتبا به داوطلبان ابلاغ کردند.

نجاتی بیان کرد: آن دسته از افرادی که تایید نشده اند در چارچوب قانون می توانند به هیات های نظارت مرکزی مراجعه کنند تا مجددا اگر مستنداتی در اختیار دارند که تاکنون ارائه نشده است را ارائه کنند و وضعیت آن ها باز هم قابل بررسی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابلاغ نتایج بررسی شکایت داوطلبان ردصلاحیت شده، به فرمانداران خوزستان

ابلاغ نتایج بررسی شکایت داوطلبان ردصلاحیت شده، به فرمانداران خوزستان