مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 اردیبهشت 1400 ساعت 18:452021-05-14ورزشي

ستاره میلان در راه پیوستن به یوونتوس؟


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، با وجودی که میلان می تواند مبلغ پیشنهادی خود به هاکان چالهان اوغلو را در صورت قرار گرفتن در جمع چهار تیم برتر جدول در پایان فصل بالا ببرد، - گزارش شده است که هاکان چالهان اوغلو، ستاره میلان، به توافق با یوونتوس بسیار نزدیک است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو ، با وجودی که میلان می تواند مبلغ پیشنهادی خود به هاکان چالهان اوغلو را در صورت قرار گرفتن در جمع چهار تیم برتر جدول در پایان فصل بالا ببرد، اما رسانه های ایتالیایی گزارش کرده اند که این بازیکن ملی پوش ترکیه ای بسیار به توافق و امضای قرارداد با یووه نزدیک است.

قرارداد چالهان اوغلو و روسونری در ماه ژوئن به پایان خواهد رسید، هر چند میلان مدتی است که مشغول مذاکره با این بازیکن برای تمدید قرارداد است، اما دو طرف هنوز به توافق نرسیده اند.

وب سایت کالچو مرکاتو گزارش کرده است که یوونتوس قراردادی به مبلغ سالانه پنج میلیون یورو به چالهان اوغلو پیشنهاد کرده است، رقمی که میلان هنوز نتوانسته به ستاره خود پیشنهاد کند.

بیانکونری و ستاره ملی پوش ترکیه در حال رسیدن به توافق هستند اما میلان نیز هنوز دست از بازیکن خود نشسته و در این رقابت حضور دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ستاره میلان در راه پیوستن به یوونتوس؟

ستاره میلان در راه پیوستن به یوونتوس؟