مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 اردیبهشت 1400 ساعت 18:452021-05-14ورزشي

کنایه آذری به فدراسیون فوتبال و کمیته داوران


مدیرعامل باشگاه فولاد با گله مندی نسبت به داوری تیمش مقابل نساجی، گفت: پنجره را که بستند، حقوق را هم که کما فی السابق زیر پا می گذارند البته سهوا، - ایسنا/خوزستان مدیرعامل باشگاه فولاد با گله مندی نسبت به داوری تیمش مقابل نساجی، گفت: پنجره را که بستند، حقوق را هم که کما فی السابق زیر پا می گذارند البته سهوا، ما باید چه کنیم ؟ به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سعید آذری در پستی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام با اشاره به اشتباه داوری در دیدار فولاد مقابل نساجی که گل این تیم را آفساید اعلام کرد و باعث شد فولاد با شکست زمین را ترک کند، نوشت: آن فدراسیون آمد و رفت فولاد ماند، آن کمیته داوران آمد و رفت ولی باز فولاد ماند.

این فدراسیون جدید هم آمده و فولاد هست، این کمیته داوران جدید هم آمده و فولاد هست ولی این فدراسیون و این کمیته داوران هم می رود و فولاد باز هم می ماند و این فوتبال.

آری فولاد و فولادی همیشه هستند و این ما هستیم که می آییم و می رویم.

امروز هم شاهد این بودیم که با اشتباه انسانی که معمولا وقتی کارها خراب می شود از آن استفاده می کنیم فولاد با نظر البته کارشناسان داوری از حداقل حقوق خود که کسب یک امتیاز بود محروم شد و هوادارش مغموم و خشمگین و من باید عذرخواهی کنم از این خانم ها و آقایانی که از حقوق خودشان محروم شدند ولی چه کسی می خواهد پاس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کنایه آذری به فدراسیون فوتبال و کمیته داوران

کنایه آذری به فدراسیون فوتبال و کمیته داوران