مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 اردیبهشت 1400 ساعت 17:402021-05-14ورزشي

تعویض های نیمه دوم گل گهر را به گل رساند


در نیمه دوم قلعه نویی با سه تعویض و تغییر تاکتیکی تیم را با شکل متفاوتی وارد زمین کرد و با همان حرکت ترکیبی که می خواستیم به گل رسیدیم.

- ، سعید الهویی جمعه شب در نشست خبری بعد از دیدار گل گهر سیرجان - ذوب آهن اصفهان عنوان کرد: در برابر یکی از تیم های خوب لیگ برتر به پیروزی درست یافتیم که هفته گذشته در بازی با استقلال نشان داد، ذهنیت تاکتیکی مجتبی حسینی به این تیم نزدیک شده و چقدر باکیفیت علی الخصوص در ساختار دفاعی کار می کند.

وی ادامه داد: طبیعی بود در این بازی نسبت به بازی های گذشته به خاطر ساختار دفاعیِ با کیفیت و فشرده تیم ذوب آهن نتوانیم موقعیت های خیلی زیادی مثل بازی های گذشته ایجاد کنیم، ولی آنقدر موقعیت ایجاد کردیم که بتوانیم به گل برسیم و موقعیتی هم به تیم ذوب آهن ندادیم.

مربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان گفت: این برآیند موقعیت ایجاد کردن و موقعیت به تیم حریف ندادن خیلی نکته مهمی است که الان در تیم ما ایجاد شده؛ سعی می کنیم این روند امتیازگیری را در مسیری که قلعه نویی برای تیم ترسیم کرده پیش ببریم.

وی در مورد برگشت تیم به روند خوب شان بعد از باخت برابر فولاد خوزستان گفت: متأسفانه به دلیل اتفاقاتی در بازی با فولاد باختیم، اما در رختکن بچه ها به فرم خوب خودشان برگشتند و سعی کردند بار تیم را روی دوش شان بکشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعویض های نیمه دوم گل گهر را به گل رساند

تعویض های نیمه دوم گل گهر را به گل رساند