مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 اردیبهشت 1400 ساعت 16:452021-05-14سياسي

73 زندانی جرائم غیرعمد در زنجان آزاد شدند


73 زندانی جرائم غیرعمد در زنجان آزاد شدند.

- حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به اینکه برای اولین بار در سطح کشور اقدام به راه اندازی پویش جمع آوری کمک های مردمی برای آزادی زندانیان جرائم مالی نیازمند در زندان های استان شده است، اظهار کرد: از آغاز پویش زنجان همدل مشارکت خیرین در این طرح مطلوب بوده است.

رییس کل دادگستری استان زنجان با اشاره به اینکه با کمک بیش از 4 میلیارد تومانی مردم استان،73 زندانی جرائم غیر عمد مالی از زندان های زنجان آزاد شدند، گفت: این میزان آزادی در این مقطع زمانی نسبت به سنوات گذشته  قابل توجه و بی نظیر است.

وی با بیان اینکه با اجرای طرح پویش زنجان همدل که به همت و ابتکار صدا و سیمای مرکز زنجان، اداره زندان ها و ستاد دیه که از اول ماه مبارک آغاز و در حال اجرا است شاهد مشارکت 12 هزار و 854 نفر با کمک مبلغ 4 میلیارد و 800 میلیون تومان هستیم که استان از این حیث رتبه اول کشوری را دارد.

صادقی نیارکی با اشاره به اینکه در جریان آزادسازی زندانیان یک مرد کفاش زنجانی نیز در این طرح مشارکت داشت، تصریح کرد: در پی این اقدام سخاوتمندانه مرد 78 ساله زنجانی و کمک 10 میلیون تومانی برای آزادی یک زندانی مالی که در کنار خیابان کفاشی می کند به آزادی زندانیان کمک کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

73 زندانی جرائم غیرعمد در زنجان آزاد شدند

73 زندانی جرائم غیرعمد در زنجان آزاد شدند