مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 اردیبهشت 1400 ساعت 15:252021-05-14ورزشي

توقف ملوان در ایستگاه 24 لیگ یک


ملوان انزلی با نتیجه صفر بر صفر در مقابل شاهین شهرداری بوشهر متوقف شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرانزلی، ملوان انزلی عصر امروز در هفته بیست و چهارم لیگ دسته اول در ورزشگاه تختی با نتیجه صفر بر صفر در مقابل شاهین شهرداری بوشهر متوقف شد.

تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در این دیدار با ترکیب مبین عشایر، عیسی پرتو، میعاد یزدانی، پدرام قاضی پور، مهیار زحمتکش، زکریا مرادی، اصغر نصیری، ارسلان تفضلی، سهیل فداکار، فربد بلوک باشی و وحید فارغ رو در روی تیم شاهین شهرداری بوشهر قرار گرفت.

تیم شاهین شهرداری بوشهر نیز با ترکیب ایمان صادقی، علی گودرزی، علی حمودی، حمیدرضا دیوسالار، امید سام کن، امیرحسین موسی زاده، امین شجاعیان، مهدی مؤمنی، حسین نخودکار، رضا صدری و میلاد صارمی مقابل تیم ملوان بندرانزلی قرار گرفت.

در نیمه اول تیم ملوان انزلی چند موقعیت شوت در پشت محوطه جریمه برای خود ایجاد کرد که توسط سنگربان تیم شاهین مهار شد و دو تیم با همین روال نیمه اول را به پایان رساندند.

در نیمه دوم ملوانان از همان ابتدای بازی یک بازی هجومی از خود نشان دادند و حتی توانستند یک بار تیر دروازه شاهین را به بلرزانند اما تا پایان 90 دقیقه نتوانستند دروازه تیم مقابلشان را باز کنند و درنهایت به نتیجه صفر بر صفر رضایت داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توقف ملوان در ایستگاه 24 لیگ یک

توقف ملوان در ایستگاه 24 لیگ یک