مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 اردیبهشت 1400 ساعت 14:152021-05-14اجتماعي

استقرار جوی نسبتا پایدار در آسمان مازندران


معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی مازندران گفت: اوایل هفته پیش رو شاهد آسمانی صاف تا نیمه ابری به ویژه در بعدازظهر با افزایش ابر در نواحی غربی و ارتفاعات با رگبار باران و احتمال رعدوبرق پیش بینی می شود.

- احمد اسدی امروز درباره وضعیت جوی آسمان مازندران در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد: از بعدازظهربا افزایش ابر به ویژه در ارتفاعات با رگبار و رعدوبرق پراکنده و وزش باد در آسمان مازندران بودیم.

وی افزود: روزهای شنبه 25 و یک‏ شنبه 26 اردیبهشت ماه امسال شاهد آسمانی صاف تا نیمه ابری به ویژه در بعدازظهر با افزایش ابر در نواحی غربی و ارتفاعات با رگبار باران و احتمال رعدوبرق پیش بینی می شود.

معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی مازندران اضافه کرد: طی این مدت  مناطق ساحلی و جلگه ای با احتمال مه صبحگاهی پیش بینی می شود.

اسدی با اشاره به هوایی صاف تا نیمه ابری همراه با افزایش دما و در ارتفاعات با وزش باد گرم، بیان کرد: روز سه شنبه شاهد آسمانی صاف تا نیمه ابری همراه با افزایش دما و وزش باد گرم و از اواخر وقت با افزایش ابر، وزش باد (گاهی نسبتا شدید) و در ارتفاعات و غرب استان با رگبارباران و احتمال رعدوبرق هستیم .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقرار جوی نسبتا پایدار در آسمان مازندران

استقرار جوی نسبتا پایدار در آسمان مازندران