مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 اردیبهشت 1400 ساعت 13:552021-05-14اقتصادي

کمک یک میلیارد و 200 میلیون تومانی خیرین به مددجویان زنجانی


مدیرکل کمیته امداد استان زنجان از کمک بیش از یک میلیارد و 278 میلیون تومانی کمیته امداد استان برای رفع مشکلات و نیازهای خانواده های مورد بازدید در قالب «طرح مفتاح الجنه نیابتی» خبر داد.

- هدایت صفری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان از اجرای طرح مفتاح الجنه به منظور تفقد و دلجویی خیران و مسؤولان از خانواده های مددجو خبر داد و اظهار کرد: با توجه به شرایط ایجاد شده به علت شیوع ویروس منحوس کرونا،  همانند سال گذشته به صورت نیابتی اجرا می شود.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان افزود: در طرح مفتاح الجنه نیابتی از طریق برقراری ارتباط تلفنی با خیران و اعلام آمادگی، به نیابت از آنان با خانواده های مددجو دیدار کرده و در کنار ارزش معنوی این اقدام خداپسندانه و دلجویی عاطفی از مددجویان، مساعدت های نقدی و غیرنقدی انجام شده از طرف خیران به نیابت از آنان به خانواده های مورد بازدید ارائه می شود.

صفری با اشاره به آموزه های دینی و سفارشات ائمه معصومین (ع) به همنشینی و مصاحبت با نیازمندان و فقرا، این عمل نیک را موجب جاری شدن الفت و مهربانی بیشتر در جامعه اسلامی دانست و ادامه داد: جریان سازی و گفتمان سازی در حوزه همدلی و کمک مومنانه به نیازمندان و  اطمینان بخشی به کارکردهای این نهاد در حوزه محرومیت زدایی از اهداف دیگر اجرای این طرح معنو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک یک میلیارد و 200 میلیون تومانی خیرین به مددجویان زنجانی

کمک یک میلیارد و 200 میلیون تومانی خیرین به مددجویان زنجانی