مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 اردیبهشت 1400 ساعت 13:252021-05-14بين الملل

اشک های نماینده آمریکایی برای مردم فلسطین+فیلم


«رشیده طلیب» عضو دموکرات کنگره آمریکا در سخنرانی خود در مجلس نمایندگان کشتار فلسطینیان به دست رژیم صهیونیستی در مقابل دیدگان جهانیان و سکوت و جانبداری مقامات کشورش از جنایتکاران را محکوم کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، رشیده طلیب عضو دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا روز پنجشنبه کشتار فلسطینیان به دست رژیم صهیونیستی در مقابل دیدگان جهانیان و عدم تایید رنج و درد آن ها از سوی مقامات کشورش را محکوم کرد.

   به گزارش سایت قطره و به نقل ازروزنامه آمریکایی هافینگتن پست ، طلیب که خودش اصلیتی فلسطینی آمریکایی دارد، در سخنرانی خود در صحن مجلس نمایندگان آمریکا گفت که او خود یک یادآوری به کنگره است که فلسطینی ها واقعاً وجود دارند و انسان هستند .

  وی در ادامه با اشاره به مبلغ 3.

8 میلیارد دلاری که کنگره آمریکا سالانه به عنوان کمک نظامی برای رژیم صهیونیستی اختصاص می دهد، افزود: همکاران اهمیتی ندارد که شما چقدر پول برای دولت آپارتاید اسراییل می فرستید، فلسطینی ها جایی نمی روند.

طلیب سپس به گزارش سایت قطره و به نقل ازاخیر دیدبان حقوق بشر در خصوص انجام جرایم آپارتاید و آزار و اذیت فلسطینی ها از سوی رژیم صهیونیستی اشاره کرد و اظهار داشت: این وظیفه ما است که به سیستم آپارتایدی که دهه هاست فلسطینی ها را در معرض رفتار غیرانسانی و نژادپرستی قرار داده، پایان دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اشک های نماینده آمریکایی برای مردم فلسطین+فیلم

اشک های نماینده آمریکایی برای مردم فلسطین+فیلم