مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 اردیبهشت 1400 ساعت 11:302021-05-14بين الملل

انتقاد دبیرکل عفو بین الملل از تهدید نتانیاهو: غیرنظامیان بهای حملات را می دهند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، اگنس کالامار دبیرکل جدید عفو بین الملل و گزارشگر ویژه سابق سازمان ملل در امور قتل های فراقانونی به تهدید بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی که گفته بود این رژیم حملات به نوار غزه را تا زمانی که لازم باشد .

- انتقاد دبیرکل عفو بین الملل از تهدید نتانیاهو: غیرنظامیان بهای حملات را می دهند اگنس کالامار دبیر کل جدید سازمان عفو بین الملل در واکنش به تهدید نخست وزیر رژیم صهیونیستی به انجام حملات بیشتر علیه غزه، با یادآوری آمار شهدای آن، افزود بهای حملات را در درجه اول غیرنظامیان می پردازند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، اگنس کالامار دبیرکل جدید عفو بین الملل و گزارشگر ویژه سابق سازمان ملل در امور قتل های فراقانونی به تهدید بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی که گفته بود این رژیم حملات به نوار غزه را تا زمانی که لازم باشد با قدرت بیشتری ادامه می دهد، واکنش نشان داد.

او در توییتی با یادآوری آمار شهدای غزه که ده ها تن از آن ها کودک هستند، خاطرنشان کرد که بهای این حملات را در درجه اول و سنگین تر از همه غیرنظامیان می پردازند.

کالامار در این خصوص نوشت: آمار کشته ها تاکنون: 119 نفر در غزه، از جمله 31 کودک؛ 8 نفر در اسراییل (فلسطین اشغالی).


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد دبیرکل عفو بین الملل از تهدید نتانیاهو: غیرنظامیان بهای حملات را می دهند

انتقاد دبیرکل عفو بین الملل از تهدید نتانیاهو: غیرنظامیان بهای حملات را می دهند