مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 اردیبهشت 1400 ساعت 11:302021-05-14اقتصادي

افزایش 500 هزار تومانی قیمت سکه


یکی از اعضای هیات مدیره اتحادیه طلا و جواهر تهران، از صعودی شدن روند قیمت ها در بازار طلا و سکه پس از یک ماه آرامش نسبی و تعطیلی واحدهای صنفی خبر داد و اعلام کرد که نوسان افزایشی نرخ ارز طی یک هفته اخیر، - یکی از اعضای هیات مدیره اتحادیه طلا و جواهر تهران، از صعودی شدن روند قیمت ها در بازار طلا و سکه پس از یک ماه آرامش نسبی و تعطیلی واحدهای صنفی خبر داد و اعلام کرد که نوسان افزایشی نرخ ارز طی یک هفته اخیر، سبب رشد قیمت سکه و طلا در بازارهای داخلی شده است.

پس از یک ماه تعطیلی مشاغل غیرضروری، واحدهای صنفی و بازارها به سبب محدودیت های کرونایی و جلوگیری از شیوع بیشتر، هفته ای که گذشت، اولین هفته آغاز فعالیت ها بوده است.

ایوب اکبری پور، در رابطه با وضعیت یک هفته اخیر بازار سکه و طلای داخلی در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه در ابتدا باتوجه به بازگشایی بازار پس از یکماه، رسیدگی به امور عقب افتاده هر صنف در این مدت اختصاص یافت، اظهار کرد: براین اساس هفته ای که گذشت، هفته ای پرمشغله برای کسبه بود.

تقاضاهایی طی این مدت وجود داشت و به نوعی پشت در بسته قرار گرفته بود و پس از بازگشایی دال بر کارهای عقب افتاده این صنف و سبب ترافیک کاری شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 500 هزار تومانی قیمت سکه

افزایش 500 هزار تومانی قیمت سکه