مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 اردیبهشت 1400 ساعت 09:252021-05-14سياسي

راه حل مشکلات کشور نشستن دور میز مذاکره نیست


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، پوریا حشمتی، دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان چهارمحال و بختیاری در خطبه های پیش از نماز جمعه شهرکرد گفت: - دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی چهارمحال و بختیاری گفت: علاج مشکلات کشور نگاه به توانایی های داخل است نه نشستن دور میز مذاکره و به اسم کوچک صدا زدن یک دیگر مذاکرات نباید فرسایشی شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، پوریا حشمتی، دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان چهارمحال و بختیاری در خطبه های پیش از نماز جمعه شهرکرد گفت: اخیرا شاهد اتفاقاتی بوده ایم که ضروری است مطالبی را در این باره بیان کنیم، زیرا گفته اند دو چیز طیره عقل است، دم فرو بستن به وقت گفتن و گفتن به وقت خاموشی! و امروز بهترین زمان برای زبان گشودن و گفتن است.

حشمتی ادامه داد: ابتدا از جنایت غیرانسانی مدعیان حقوق بشر آغاز می کنیم، کشتار بی رحمانه و جان سوز دانش آموزان مدرسه سیدالشهدا (ع) کابل اگر بر مصیبت وارد شده خون گریه کرد سزاست.

هر انسانی این جنایت را به شدت محکوم می کند.

باید تاسف خورد به حال رییس جمهوری که دست دوستی به کسانی داد و پشت سر کسانی ایستاد که به گفته روسای جمهور خود، داعش را به وجود آوردند و آن را به جان ملت های اسلامی انداختند تا این چنین خون کودکان سرزمینش را ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه حل مشکلات کشور نشستن دور میز مذاکره نیست

راه حل مشکلات کشور نشستن دور میز مذاکره نیست