مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 اردیبهشت 1400 ساعت 07:252021-05-14ورزشي

توصیه سازمان لیگ به سرخابی ها در آستانه داربی


رییس کمیته برگزاری مسابقات سازمان لیگ فوتبال ایران ضمن تشریح آخرین وضعیت برگزاری شهراورد پایتخت، به کادر فنی و بازیکنان دو تیم توصیه کرد تا با آرامش یک بازی جوانمردانه را همانند چند سال اخیر به نمایش بگذارند.

- رییس کمیته برگزاری مسابقات سازمان لیگ فوتبال ایران ضمن تشریح آخرین وضعیت برگزاری شهراورد پایتخت، به کادر فنی و بازیکنان دو تیم توصیه کرد تا با آرامش یک بازی جوانمردانه را همانند چند سال اخیر به نمایش بگذارند.

سهیل مهدی در رابطه با آخرین وضعیت برگزاری دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و استقلال، اظهار کرد: شرایط به خوبی پیش می رود و هماهنگی لازم بین عوامل برگزاری مسابقه به خوبی برقرار است، همچنین داوران مسابقه در شرایط مناسبی قرار دارند و امیدواریم یک مسابقه زیبا و جوانمردانه را از سوی هر دو تیم شاهد باشیم.

وی ادامه داد: طرح موزاییکی دو تیم به زودی تمام می شود و قرار بر این شده تا 2 ساعت مانده به شروع مسابقه نیز فعالیت های مربوط به تبلیغات محیطی نیز به اتمام برسد.

رییس کمیته برگزاری مسابقات سازمان لیگ فوتبال ایران با اشاره به اینکه یگان ویژه نیز از صبح امروز ورزشگاه را تحویل گرفته است و با تلاش در حال پیشبرد فعالیت ها است، گفت: زمین مسابقه نیز شرایط بسیار مطلوبی دارد و وضعیت آب و هوایی نیز برای برگزاری یک دیدار جذا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توصیه سازمان لیگ به سرخابی ها در آستانه داربی

توصیه سازمان لیگ به سرخابی ها در آستانه داربی