مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 اردیبهشت 1400 ساعت 07:252021-05-14اقتصادي

برداشتن تحریمها به ضرر تولید داخلی نیست


یک کارشناس حوزه کار بر ضرورت گسترش تبادلات جهانی تاکید کرد و گفت: در بحث واردات از خارج به جای اینکه به محصولات خارجی وابسته شویم و صرفا وارد کننده تلویزیون و لوازم خانگی باشیم باید دانش فنی آنها را وارد کنیم و با تکیه بر این دانش به سمت تقویت تولید داخل برویم.

- یک کارشناس حوزه کار بر ضرورت گسترش تبادلات جهانی تاکید کرد و گفت: در بحث واردات از خارج به جای اینکه به محصولات خارجی وابسته شویم و صرفا وارد کننده تلویزیون و لوازم خانگی باشیم باید دانش فنی آنها را وارد کنیم و با تکیه بر این دانش به سمت تقویت تولید داخل برویم.

حمید نجف در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: در تمام دنیا مناسبات و روابط تجاری و اقتصادی میان کشورها وجود دارد و ما نیز باید از این مراودات به بهترین شکل استفاده کنیم و در این زمینه به سراغ بخشهای زیربنایی و صنایع مادر برویم.

وی ادامه داد: اکثر کشورها از دانش یکدیگر بهره برداری کرده و به تدریج آن را ارتقا داده اند.

امروز بخش اعظمی از محصولات چین یا کره برگرفته از محصولات ژاپن است که با ارتقای کیفیت تولیدات خود بازارها را در اختیار گرفته اند بنابر این ما نیز به جای وابستگی به محصولات آنها باید دانش آن را وارد کنیم و با تکیه بر دانش و تکنولوژی آنها کیفیت تولید داخلی را بهبود ببخشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برداشتن تحریمها به ضرر تولید داخلی نیست

برداشتن تحریمها به ضرر تولید داخلی نیست