مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 اردیبهشت 1400 ساعت 07:202021-05-14اقتصادي

خیران یزد 22 میلیارد برای آزادی زندانیان مالی کمک کردند


مدیر نمایندگی ستاد دیه استان یزد گفت: مردم خیر استان یزد، در رمضان امسال بالغ بر 22 میلیارد ریال برای آزادی زندانیان جرائم مالی غیرعمد کمک کردند.

- اظهار داشت: مردم خیر و نیکوکار و نوع دوست استان یزد، در رمضان امسال 2 میلیارد و 200 میلین تومان برای آزادی زندانیان جرائم مالی غیرعمد کمک کردند.

وی از آزادی 25 محکوم مالی از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد و افزود: بدهی این محکومان مالی مبلغ 18 میلیارد و 50 میلیون تومان بود که مبلغ 15 میلیارد و 179 میلیون تومان از آن را توسط کمیته صلح و سازش ستاد دیه استان یزد از شکات گذشت رضایتمندانه اخذ و با پرداخت مبلغ 2 میلیارد و 871 میلیون تومان زمینه آزادی این 25 محکوم مالی از زندانهای استان فراهم شد که دو نفر از این محکومان زن و بقیه مرد بودند.

عظیمی ادامه داد: از این تعداد زندانیان آزاد شده، 14 محکوم مالی، شش محکوم نفقه، چهار محکوم مهریه، یک محکوم دیه بودند که با مساعدت مردم دارالعباده از زندان های استان آزاد و به آغوش خانواده خود بازگشتند.

وی ضمن قدردانی از سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری یزد به دلیل همکاری با ستاد دیه استان در ماه مبارک رمضان گفت: ستاد دیه استان در این ماه پر خیر برکت اقدام به طراحی تعداد 12 بنر به منظور جذب کمک های نیکوکاران و نصب آنها در نقاط پر تردد شهر و برگزاری سه ویژه بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خیران یزد 22 میلیارد برای آزادی زندانیان مالی کمک کردند

خیران یزد 22 میلیارد برای آزادی زندانیان مالی کمک کردند