مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 اردیبهشت 1400 ساعت 07:002021-05-14سياسي

پاسداشت شیراز، فاصله ی حرف تا عمل


امسال هم هفته شیراز مانند بسیاری از رویدادهای مهم، زیر سایه همه گیری کرونا، قرار گرفت و بیشتر برنامه ها به فضای مجازی کوچانده شد؛ برنامه هایی که عمدتا شبیه گذشته بود و نهایتا عناوین جدیدی داشت.

- ایسنا/فارس امسال هم هفته شیراز مانند بسیاری از رویدادهای مهم، زیر سایه همه گیری کرونا، قرار گرفت و بیشتر برنامه ها به فضای مجازی کوچانده شد؛ برنامه هایی که عمدتا شبیه گذشته بود و نهایتا عناوین جدیدی داشت.

امسال هم، عمده برنامه ها بیش از آنکه یک حرکت نو و تازه را تعریف و ارائه کند، در برگیرنده حجمی از سخنرانی افراد مختلف بود؛ هرچند در میان این انبوه، رونمایی از کتاب هایی در مورد شیراز یا داشته های شیراز را می شد قابل قبول دانست.

یکی از نکات بارز در برگزاری برنامه های روز و هفته شیراز، کم توجهی تکراری به ظرفیت های شهرراز در زمینه مشاهیر، چهره های نامی و مطرح، بناهای کمتر شناسانده شده و هنرهای بدیع و .

بود؛ مشاهیر و هنرها و داشته هایی که بعضی در سایه روشن کوچه های تنگ فراموشی، قدم های آخر را بر می دارند!! کرونا، امسال هم بهانه ای بود که کمتر از چلنگری، مس گری، نقره کاری، آینه کاری، کاشی کاری، خاتم کاری، میناکاری، نقاشی، خطاطی، ادبیات و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاسداشت شیراز، فاصله ی حرف تا عمل

پاسداشت شیراز، فاصله ی حرف تا عمل