مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 اردیبهشت 1400 ساعت 06:552021-05-14سياسي

داستان سرقت سردیس یک هنرمند در شیراز


انعکاس خبر مفقود شدن سردیس رحیم هودی هنرمند پیشکسوت تئاتر ایران و شیراز، در شبکه های اجتماعی، در حالی رسانه ای شد که به گفته مطلعان، 5 روز پیش حادث شده است.

- ایسنا/فارس انعکاس خبر مفقود شدن سردیس "رحیم هودی" هنرمند پیشکسوت تئاتر ایران و شیراز، در شبکه های اجتماعی، در حالی رسانه ای شد که به گفته مطلعان، 5 روز پیش حادث شده است.

خبر مفقود شدن سردیس رحیم هودی پیشکسوت تئاتر ایران و شیراز، در حالی از عصر پنجشنبه 23 اردیبهشت و همزمان با آخرین روز هفته شیراز، در صفحات شبکه های مجازی دست به دست شد که سرقت قبل از دوشنبه هفته گذشته، حادث شده است.

این خبر که در استوری شبکه های اجتماعی برخی از فعالان حوزه فرهنگ و هنر نیز بازنشر داشته، منجر به واکنش رسمی از سوی مسئولان هیچ یک از دستگاه های متولی نشده است.

معاون ارشاد فارس در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه، اکنون 5 روز از وقوع این سرقت می گذرد اضافه کرد که سردیس یاد شده، در محوطه مقابل تالار حافظ ارشاد فارس نصب بوده است.

بهروز مرامی تاکید کرد که اداره کل فرهنگ و ارشاد فارس، اقدامات لازم برای پیگیری این رخداد را انجام داده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردیس یاد شده، به سفارش شهرداری شیراز طراحی و توسط عبدالعلی قصرالدشتی مجسمه ساز شیرازی از بُرنز ساخته و در مقابل تالار حافظ نصب شده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

داستان سرقت سردیس یک هنرمند در شیراز

داستان سرقت سردیس یک هنرمند در شیراز